14 January, 2011

Cha Cha Bloggen!

Så inte stil av Evve att skriva så. Kanske kan bero på att det inte hon som skriver heller? Finns ju en poäng i det hela ;) . Alla fall, så heter Jag, Josefine, kallas Jossan & Josse. Man får välja själv lyssnar på båda. HELT ointressant fakta. Tänkte sprida lite kvälls glädje i denna blogg denna härliga, ljuvliga fredag kväll. Haha.

Ewe och jag haft våran efter längtade dejt, som än så lägga har innehållt pizza käk, ett försök att se på en skräck, ingen inte så lyckat. Men en vacker dag ska jag lyckas om jag så ska binda fast henne spänna upp ögonen på henne :P . x) . Vi bytte snabbt film alla fall efter lite tjafs. Kärlek börjar alltid med bråk :O . Skämt & sidor. Vi såg alla fall en film som hette The love guru, sjukt rolig och absolut värd att se! Så do it!

Just nu sitter dock ewe jävligt uttråkad jämte henne, så i guess jag ska lägga ner mitt ointressanta babbel på hennes blogg & gå över till min egen. Riktigt kul att gästblogga och hoppas att jag ej skrämde bort allt för många läsare.

Bye suckers ;)