22 July, 2011

blä för dålig uppdatering. Tro mig, jag har börjat skriva ett antal gånger men då brukar alex oftast hitta på något vi ska göra så det blir aldrig publicerat. Illa nog, I know.

Fast nu, har jag nästan gott om tid att skriva, och har ingen vid namn alexander som kan komma och störa mig. Jag sitter nämnligen på stationen i herrljunga och väntar på att mitt tåg ska komma in. Eftersom det är sommar tider så går de väldigt sällan. Annars får jag vänta 15 minuter här, nu ikväll väntar jag 1 timma & 40 minuter. Långtråkigt? JAA! Känner mig ensam och bortglömd. Okey, kanske inte bortglömd, men nästan. Jag bad alex att kidnappa mig så jag hade en bra anledning till att slippa jobba 24h i helgen. Va fan, jag kan inte ens finna någon fredags-känsla inom mig? Har ont i magen och sakar min sötnos så att det gör ont...

Ja.. mitt nästa byte är i falköping, då jag väntar i 20 minuter, vilket är helt ok. Vill bara hem, somna in och ta mig igenom denna jobbiga helg. Jag vill få slut på sommaren. Jag vill ha tillbaka alla vanliga tider för bussar och tåg. Jag vill inte ha alla dessa långa pass på jobbet. Jag vill inte ha värmen och alla små kryp. ooooooooh.. jag känner mig löjlig nu. Och trött.

Hm.. tycker iallafall att jag och alex har haft en fin vecka ihop. Även om jag har jobbat en del. Norge och Oslo var kanske lite jobbigt också. Jag var med honom där när han skrev på anställnings papper. Folk kör ju som idioter. Och hans gps var ju helt cp, ville att vi skulle göra över gågator.. weird.

ja, nu är jag slut på ord och så. Ska antagligen ringa min sötnos, njuta av hans röst och sakna hans famn. suck..

hejdå och detta blev en lite ovanligt långt inlägg. woho för mig.