06 August, 2011

Alex har åkt hem och pappa & gästerna är ute på kvällspromenad.. och jag är ensam hemma, ingenting att göra.. kan dock inte göra mycket heller.
Tur då att jag kan koppla upp mitt mobil internet till datorn så jag kan surfa. Vilket inte de andra kan här höhöhöhö. Mitt spotify premium är nu uppdaterat igen efter att det tog slut igår klockan åtta?! Skumt med tid på sådant.. Så nu klarar jag mig ett bra tag under min gips-tid. Bara jag & musik, vi två föralltid. På tal om det så har jag ju hur mycket tid som helst över till Ben.. SPELA SPELA SPELA GITARR ALL DAY LONG!...

på tal om annat så fick jag just precis kramp i foten.. ja, den med gips... och det gör oooooont *gråter nästan*.. fuckkkkk, för den delen oviktig fakta.

Imorgon åker alex till Norge, är jag orolig? Ja. Lite iallafall. Är nästan lika nervös som han är. Han antagligen för att det är ett helt nytt jobb. Jag, för att han inte ska köra fel och försvinna i bomb landet. usch..

nu ska jag och veckorevyn njuta ihop. bye-a

Sött kort från alex & världens godaste orangina bredvid mig just nu.


Har även fått en del av min födelsepresent tidigare av alex, wiie. Längtar tills mitt rum blir klart!
.