19 September, 2010

Dagen på sf har varit mer weird idag, trust me. Cykel-mannen som alltid försöker komma in gratis har försökt igen, oftast lyckas han, fast inte idag, snacka om sjuk man. Ser ut som vem som helst, klär sig ganska prydligt och han ljuger hela tiden om att han har döttrar inne på en film som han måste lämna en nykel till, och sedan kommer han aldrig ner igen. Stackars människa.

Min fina nya klocka gick åt skogen idag med, tänkte jag skulle chansa och ha den på för första gången på jobbet, och se vad som händer - jag får dörren rakt in i den?.... lyckat.. och mer lyckat är ju att mitt älskade underbara favorit head-set till iphone:n gick av, gissa hur? Jag, idiot som vanligt, klämmer den i bildörren, och samtidigt som pappa kör bilen tycker jag att det känns konstigt i min ficka, då går hela skiten av.. jag gråter nästan till döds. Lägger upp bild på det som är kvar sen.

Sedan har jag och Karro (från jobbet) flummat väldigt mycket, vi har berättat våra egna olycks-händelser (tex när jag sprang in i en sten mur och fick hjärnskakning, "fuck va ont" vad det ända jag kunde säga då). Roligast var nog när vi såg Musse Pigg i läsk slabbet i hinken. Och jag dödade honom, hans huvud snurrade runt medan öronen stannade kvar vid sidan om.. haha låter helt sjukt när jag skriver/beskriver allt, kan ju bero på att jag är äckligt trött, dagen har varit väldigt lång. Tänk er att stå upp i elva timmar utan att sätta sig ner. Ena timman var min lunch.

Det sista jag har att säga om jobbet är att jag känner mig extremt duktigt idag, har presenterat 12 salonger - är det något fel på mig? Brukar annars bara ta 3-4 st? Sen när blev det kul att presentera inför nästan tre hundra människor? Eller om det är 250, vet inte exakt. Fast ja, det gick kanon måste jag tilläga, ska vara bättre i morgon, så wish me good luck!

Nu var min tanke att jag skulle kolla på ett desperate housewives avsnitt och sova. I morgon ska vi gå och rösta innan jag börjar vid 12. Vet inte ens vad jag ska rösta på, så det ska bli jätte spännande - not. Godnatt