17 September, 2010

Snacka om weird day på jobbet ikväll. Först en kund som tyckte att jag stirrade konstigt på honom (?), sen en annan kund som i slutet väntade på ett leende från mig (?.. tyckte jag log hela tiden och var artig?) och det sjukaste var när jag stod och fyllde på lösgodis som kommer det in en kille med gipsad arm och undrar om jag vill knyta hans skor? Det dummaste var att jag också gjorde det, liksom satte mig ner och knöt hans skor bland allt folk.. känns lite oseriöst nu efteråt, som dolda kameran eller nått..

Och på bussen hem var det ett par onyktra tjejer i min ålder som satt runt omkring mig och gapade. Tre hållplatser innan jag skulle kliva av hör jag att de börjar prata om mina bröder osv.. och när jag reser mig upp för att gå av säger den ena "Titta där sitter ju Mulles syrra" & "Varför sitter hon där och ignornerar oss sådär?".. vafan jag har aldrig ens sett idioterna förr? Det är så typiskt att vara lik någon i familjen..


Nej, nu ska jag nog sätta på en film och krypa ner i sängen. Har ju 12-timmars pass som väntar i morgon. Plus allt folk som ska se Resident Evil och dessa jäkla bio-tidningar som folk slänger exakt ÖVER ALLT.. it makes me crazy! Tidningen är bra förövrigt men varför kan folk inte lägga dem i pappers korgen utan på golvet och i varannan salong stol?

Och sist av allt vill jag också bara skriva att det var väldigt länge sen ett inlägg blev så här långt? Händer inte ofta.. men godnatt!