26 November, 2010

Klockan är tolv och det gör sjukt ont i mina ögon. Skulle kunna sov ett par timmar till, men kände att jag inte får göra det. Det är sällan jag sover efter tolv på dagen, hatar tanken av att halva dagen redan har gått. Man kan säga att sen jag började på SF så har jag sovit längre. Man kommer ju hem sent, speciellt i foajén. Det har gjort att då jag är ledig så kliver jag upp runt elva halv tolv också, sen när min hjärna gått igång så blir jag sur på mig själv.

Idag så är det nattbio, alltså är jag hemma väldigt sent i natt. Great. På lördag är det mitt tolv timmars pass i foajén. En ledig dag denna veckan, sööööndag!! Älskade söndag.

Nu ska jag ta en varm dusch och äta frukost länge. Bara ligga och läsa i soffan tills klockan blir halv fyra.
Kan inte säga när jag skriver nästa gång, kanske på söndag. Bye-a.