08 November, 2010

Som sagt, jag har inget liv. Har ingen ordning på det och absolut sämsta planeringen ever.
Jobbar tolv timmar istället för tio, kom precis hem. Dagen har varit lång men intressant. Det händer alltid grejer på sf. Så komiska saker.
Som när jag stod i kassan så kom det in en jätte läcker kille, han var väl runt 22 skulle jag kunna chansa på, och han kollade mig i ögonen med konstig blick, vet inte hur jag skulle tolka den men han var så snygg att jag rodnade direkt. Han & hans killkompis skämtade om filmerna och en kille i den åldern har ju blickarna över allt på en tjej, men han såg mig bara i ögonen hela tiden.. släppte inte blicken alls, så ovanligt och totally weird. Jag var bara tvungen att kolla lite extra på hans namn när han betalade med kortet. Han var yumie.

Och när jag skulle plocka pant så kom en främmande man från nödutgången i samma sekund som jag passerade den och skrämde skiten ur mig. Dörren var ju fan larmad och allt. Alltså hur tänker folk egentligen? Ser han inte åt vilket hål alla andra går ut igenom och det står ju textat tydligt över allt vart utgången är. Idiot gubbe.

Oh imorgon är jag ledig, ska sova sååå länge. Men innan jag somnar ska jag kolla lite på desperate housewives. godnatt