07 March, 2011

Alright, jag har varit fett dålig på att uppdatera här över helgen. Som sagt, jobb och Alex tog all min ti dd. Men tänkte nu berätta lite om dagarna som gått.
Fredag: Alex jobbade till 17, efter han kommit hem var vi och fikade hos Henrik, Sandra & Harry med våra "helt okey" cupcakes. Vi hade bestämt att åka från Mellerud efter 19. Ja, vi kom iväg runt åtta tiden för att han hade en del att fixa med bilen. Vid halv elva var vi hemma här i stan. Och jag hade lovat Joz att vi skulle med henne ut en stund på krogen. Så vi gjorde oss i ordning och var inne på centrum vid halv tolv. En drink och en timma var det bestämt - vi var hemma vid tre halv fyra ganska onyktra. Han hade varit uppe i nästan 24 timmar, och jag var dum nog och drog med mig honom ut, stackarn. Vid fem halv sex somnade vi och runt tio gick vi upp för att jag skulle iväg och jobba mina 12 timmar. Gissa om vi var trötta? Hell yeah.
Lördag: Jobb hela dagen för min del, Alex var med Jw. Skönt att han hade någon här i Jönköping att träffa när jag inte kunde. Runt halv nio kom de och skulle se sanctum 3D. Deras film var slut lite innan jag slutade så han väntade på mig efteråt. Efter det åkte vi hem och myste.
Söndag: 12 timmar igen. Han körde mig in och sen såg hanÅsa-Nisse för att fördröja tiden lite. Det tråkigaste var när han åkte hem sen runt tre tiden. Ja, mitt humör var ganska nere resten av dagen. Förutom när jag skulle hem då en 32-åring, full som satan flörtade med mig på bussen. Varför har jag sådan otur? Efter att han somnat mot min axel kunde jag slappna av och ringa Mr handsome och prata när jag gick genom skogen hem på natten!

Nu blir det att åka in och jobba om en timma. Saknar Alex väldigt mycket efter att ha varit med honom 9 dagar i sträck.