27 March, 2011

Varför måste dagarna gå så jäkla fort när man har kul?! wtf..

Ja, kort om helgen iaf: Fredag; Alex hämtade mig runt fem i vänersborg, så jag bjöd han på bio:n där så vi såg I am number four. Lätt den bästa filmen på vår lista! Efter de åkte vi hem. Jens, alex kompis kom och hälsade på med sin flickvän för att fira alex födelsedag. Vi drack vin och såg på film ihop.

Lördag: Gick vi upp onördigt tidigt, åt lång frukost och spelade lite tv-spel. Senare mitt på dagen kom hans granne Henrik & Sandra och drack kaffe, medan vi såg på beck som gick på tv:n. De gick hem en timma innan Alex familj skulle komma och fira honom. Och att få träffa dom var jätte trevligt och underhållande.

Söndag: Grannen under alex hade efterfest till fyra på morgonen så vi somnade sent och sov länge idag. Tog morgon cigg och spelade ps3 move med Henrik.


Och eftersom jag inte riktigt har bestämt mig än när jag åker hem så kommer det bli piss dålig uppdatering ett par dagar till, sorry!