24 April, 2011

En helg fullproppad med planer. Har knappast hunnit se mig själv i speglen, typ..

Kort om det hela:
Fredag: mitt tåg var helt försenat, fick ta en taxi från falköping till vänersborg, inte så billigt för sj nej. Väl i vänersborg gick vi på restaurang & efter det åt vi glass vid hamnen där. Kvällen spenderade vi med Jens & Katja, Alex polare. Det var en mycket trevlig kväll.
Lördag: Åkte ut på förmiddagen till hans föräldrar, åt B&J i solen. Vid tre tiden var vi bjudna på påskmat hos hans broder. Mysigt ställe ute vid sjön. Trevligt folk och massa god mat. På kvällen åkte vi på fest (bonde fest som jag kallade det) ute på landet. Alright, det var mysigt. Nytt folk, mat, alkohol, kubb & påsk eld.
På vägen hem på natten krockade vi med ett rådjur. Jag, som satt precis där som rådjuret flög in i fick världens chock. Ingen större skada hände med oss men rådjuret fick en del stryk & Alex bil fick skador. Poor him. Surt slut på vår påskafton!

Nu söndag; ska vi ut och umgås med hans föräldrar. Åka fyrhjuling i skogen och dricka öl.
På kvällen senare åker jag hem, för att jobba på måndag. Mindre kul kanske..