02 May, 2011

Hoppsan, glömde bort bloggen helt under tiden jag var med alex & nu över helgen då jag jobbade. Inte alls meningen. Som sagt, jag hade inte tänkt skriva så speciellt mycket idag. Lite om idag och visa fyra bilder från veckan med Alex.

Idag gick jag upp klockan sju, för att tvätta. Inte coolt när man kom hem sent inatt från jobbet. Härligt att helgen är över! Jag har kollat på senaste avsnittet från desperate houseviwes. Alltid lika underhållande. Nu tänkte jag röja upp lite på rummet, ta en dusch och sedan gå bort till mamma som ville bjuda på lunch. Funderar på att ta med mig en film så vi kan mysa tillsammans lite. Hon är nog rätt nyfiken över min vecka i Mellerud. So am I, haha.

(Vårt fina påsk kort som Katja har gjort)

(A & jag åkte fyrhjuling hemma hos hans föräldrar. Jätte kul att köra fort själv i skogen)


(Sötnosen fixade med sitt akvarium en hel del. Gjorde om det så de blev sjukt snyggt. Britt and Brad fick flytta in också)