31 October, 2011

Efter några timmars sömn gick jag upp vid tio. Åt frukost och började stor städa mitt rum. Har plockat upp allt nu sen flytten och allt är nu på sin plats där jag vill ha det. Känns bra att kunna fixa utan gips.
Har även lite problem här i huset tror jag. Någon som hemsöker. Lite ruggigt må ja säga. För när jag är uppe på rummet hör jag hur nycklar prasslar där nere i hallen. Och att det knakar i trappan som om någon långsamt går i den. Och när jag var nere och lagade mat så var det precis som om någon står i mitt rum och hoppar hårt i golvet. Har även hört det förut. Då var jag inte ensam hemma, men nu är jag helt själv. Det är rätt obehagligt faktiskt.

Hos alex spökar det. Hos mamma spökar det. Och så nu här också.. fan jag blir tokig.
Pappa & Katarina har också hört och sett weirda saker hända här. Uschh....

Ska slänga i en tvätt i maskinen och sedan börja packa väskan.