19 October, 2011

Fy faannnn.. jag är SÅÅ trött på att vara handikappad i foten så ni anar inte.. vill bara gå ut och springa i skogen och kunna arbeta på sf igen. Inte alls kul..

& jag är såå trött på att sitta ensam i Alex lägenhet i bajs lilla Mellerud. Jag menar, inte de att vara ensam som stör mig mest. Eller jo, på sätt och vis. Problemet är att jag inte direkt har några att umgås med på dagarna. Jag har ju Katja bara som jag umgås med så.. men inte samma sak som hemma med alla vänner. Det är ju så litet här.. när man är och handlar är det alltid samma personer man möter utanför ingången. Alltid samma kvinna i kassan. Alltid samma "blatte", ursäkta ordet, som man möter på väg hem. Usch.. tråkigt här.
Och som jag alltid säger till min familj när de frågar - NEJ! Jag ska och kommer aldrig heller flytta hit. Never ever! Så nu vet ni de här också.. så fråga aldrig mer.. tack.

Nä, nu lämnar vi de ämnet.
Sitter just nu i köket med datorn. Har tv:n i vardagsrummet på i högsta volym. Vet inte varför. Såg innan på filmen "upp", eller "up" om man hellre vill säga så, på nån canal+ - kanal.
Nu dricker blåbärste och suckar. Vill bli trött så jag kan somna och vakna upp imorgon och veta att idag kommer alex hem.

På söndag åker jag hem, för de som inte visste det, vet nu. Ah ne, nu hade jag nog inge mer på hjärtat. Godnatt.