23 November, 2011

Blod över allt i badrummet. För andra gången på en vecka? Jag förstår inte, hur mycket blod kan det komma ifrån näsan egentligen? Och det tar aldrig slut. Jag stod över handfatet i säkert 5 minuter, och det slutar inte rinna? Jag får ju förfan aldrig näsblod annars? Och just i samma "näsborre" båda gångerna.. pappa må tro att jag har haft ihjäl någon i badrummet.

Så nu sitter jag i sängen, med blodiga kläder & papper i näsan. I hopp om att det snart ska sluta så jag kan få somna. Om 5 timmar ska jag upp och tvätta, inte alls så roligt. Och det kommer bli en lång dag. Vid 11 ska jag & jojjo se Breaking dawn, eftersom hon inte redan har gjort det. Efter filmen ska jag bjuda henne på restaurang för hon snart fyller år. Vid halv 5 blir det jobb. Jag kommer att vara helt jävla slut imorgon. Tacka gudarna för att jag sedan är ledig på torsdag.

Godnatt.