01 November, 2011

HAHA, gud vad min bild ser förjävligt ut, som jag laddade upp innan från jobbet. Jag kollade inte så noga på den men nu hemma vid datorn så ser jag helt gråtfärdig ut. Helt miffo. Nästan satt jag skäms över den. Ah, men whatever. Jag var ju ganska död på jobbet, och speciellt nu efter.

Imorgon kommer nog bli en bra dag hoppas jag på. Tänker sova "ganska" länge. Ta ett lång varmt bad. Äta en lyx frukost med räkor. Och mitt under dagen någon gång kommer Mikkan hit. Vi drar vidare hem till Natta för lite förfest och tjöt. Efter det dra till hennes stora syster Johanna vid sju och dricka. Till sist ut på korgen och ha sååå rolig. Åh! Ni anar inte vad jag har längtat efter denna dag. Alla fucking problem med min fot ska inte hindra mig denna gång. Oh no-no-no NO.

Men nu, ska jag sätta på en film och bara slappa!