21 October, 2010

Kan inte förstå hur uttråkad jag är, sitter och svarar på en massa frågor som jag annars hatar att göra.. då är det illa. Men som sagt, någon kanske får svar på nått de undrat över, vad vet jag?
Nu väntar sängen, har jobb i morgon. Sleep well.


1. är du kär? Inte på riktigt.

2. har du snusat? Testat men tycker det är osnyggt.

3. har du fimpat en cigg på nån annan? Nope, bara mig själv nästan I ÖGAT? Hur fan lyckas jag..

4. har du legat i sängen brevid en kille? Ja.

6. har du blivit slagen allvarligt? Ja, kan man väl nästa påstå.

7. tar du droger? Nope.

9. har du pussat en tjej? I have.

10. hatar du någon? Finns alltid en del.

11. älskar du någon? Ja.

12. har några av dina vänner svikit dig? Ja.

13. har du djur? Ja.

14. har du legat brevid en tjej i sängen? Ja.

15. hatar du dig själv? Ibland.

16. gillar du orange? Ibland.

18. har du nån sjukdom? Inte vad jag vet.

20. har du en gris? Nej?

21. har du en plattång? Ja.

22. har du en bror? Ja.

23. har du sjukt bra humor? Ibland.

24. är du brunett? Ja.

25. gillar du att stå i duschen flera timmar? Inte timmar men en lång stund.

26. tycker du om hästar? Nja..

27. har du en hund? Nej.

28. har du skilda föräldrar? Ja.

29. har du gått på simskola? Ja.

30. har du sagt bög till en kille? Många tillfällen.

31. har du sagt fitta till en tjej? Säkert.

32. har du fuskat? Möjligtvis.

33. har du en teve på ditt rum? Nej, valde att inte ha det denna gång.

34. har du lunar? Nej?

35 har du msn? Ja, fast är VÄLDIGT sällan inne.

36. har du en syster? Två stycken.

37. har du bruna ögon? Nej, but I wish I had.

38. gillar du att fota? Jodå.

39. har du sett dig själv brinna? Nej.

40. hjälper du dina vänner? Så gott man kan, självklart.

41. gillar du tacos? Mycket.

42. tycker du att du är söt? Ibland.

43. har du dansat? Onykter ja.

44. har du spelat fotboll? När jag var liten.

45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? Svårt att säga.

46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? Kanske.

47. har du ätit sniglar? Tack nej.

48. äger du en locktång? Nope.

49. gillar du att tugga tuggummi? Mja.

50. borstar du tänderna varje morgon och kväll? Alltid.

51. gillar du kläder? Love it.

52. Hatar du falska vänner? Who dosen't?

53. gillar du räkna matte? Knappast.

54. älskar du någon nu? Hade vi inte denna frågan innan?

55. Har du gråtit inför en vän? Många I guess.

56. kan du sjunga? Ja, en del av min framtid.

57. Har du sett nån död? Nej.

58. säger du vad du vill? För det mesta.

61. kan du tala spanska? Nej.

62. är du kortare än 1.60? Nej.

63. älskar du sommaren? Föredrar vintern.

64. älskar du vintern? Älskar.

65. har du mer än 1 par skor? Lätt.

66. brukar du sjunga när du är i duschen? Faktiskt inte..

67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? Ja, det var mitt sätt att rymma på nätterna när jag var yngre.

68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? Ja.

69. gillar du att städa? Gillar när det är rent och fräscht.

70. gillar du att sova länge? Ja.

71. har du vart med om en olycka? Ja.

72. är du förvirrad? Alltid kan man säga.

73. har du mer än 6 par byxor? Ja.

74. har du förlorat en vän? Ja.

75. gillar du att shoppa? Ja, och det känns som detta frågan också vart innan..?

76. har du varit i paris? Nej, men jag vill.

77. gillar du ormar? Har inget emot dem. Haft ett par hemma.

78. klarar du dig själv? Varje dag.

79. har du lagat mat? Ja.

80. är du klantig? Kan väl hända.

81. har du foppatoffler? Ja.

82. har du mer än 20 låtar på din data? Otroligt fler.

85. har du mer än 7 par nagellack? Nej.

86. har du busringt? Ja.

87. har du skällt på din bror? Mycket.

89. har du velat göra saker men vågar inte? Säkerligen.

90. sover du med nått gosedjur? Nej, min pluto får inte plats i min säng, han är för stor.

91. har du åkt nånstans utan att du får? Ja.

92. vill du bara bort ibland? Always.

93. har du tältat? Ja.

94. har du bränt dig? Ja.

95. har du lekt med levande ljus ? Ja.

96. har du lekt anden i glaset? Haha, ja.

98. bor du i skåne? Nej.

99. gillar du hip hop/rap musik? Inte mycket.

100. är du på sista frågan nu?

101. är du singel? I am.

102. har du flygt flygplan nån gång? Not yet...

103. har du kul just nu? Uttråkad till 100.