20 October, 2010

Känner mig lite uttråkad och jag ska absolut inte spela i natt för då ligger jag och sover hela förmiddagen i morgon och det vill jag inte. Så en bra sak är att jag hittade några nya desperate housewives avsnitt som inte visats i Sverige än. Det gillar jag!


4 tv program:

Desperate Housewives

Vampire Diaries

True blood

Seven heaven


4 saker jag gjort idag:


Sovt länge

Kollat på tv

Träffat Jazza

Slappat


4 saker som jag längtar efter:


Framtiden

Träffa Diva

Umgås med Ben

Vintern


4 saker på önskelistan:

Få långt hår

Eclipse movie

Ny gitarr

Usa resa



4 saker som jag avskyr:


Slampiga personer som beter sig illa

Smulor i sängen

Skrikiga grannar

Folk som tar andras drömmar



4 saker jag tycker om att göra:


Spela gitarr

Shoppa

Läsa

Träna



4 saker jag ätit idag:


Macka, soppa, tårta och taco chips. Nyttig dag of course haha.