10 October, 2010

Oops, sorry for the bad update. Har haft lite fullproppat under dagarna. Men nu är jag på g igen, I hope.

I fredags klippte Änie mig, min personliga stylist. Han lockade mitt hår, och nej, det kommer inte att hända igen. Hade till och med mascara på mig under kvällen då jag jobbade. Kanske en bra start på mitt "girly life"? - enligt Antonio.

Idag, som då var igår eftersom klockan är 1 på natten, sov min syrra över, vi såg på film. Sedan på kvällen kom Änie och vi tog en kall och lite lång promenad. Han och hans sex frågor som vanligt.. men efter det såg vi på senaste avsnittet av vampire diaries och åt kakor. Så i morgon (idag) ska vi gå 5 km i skogen. Det är allt jag har planerat för morgon dagen.

Sov väldigt få timmar i natt, därför borde jag hoppa i säng nu. natti natt.