26 October, 2010

I'm a shopaholic, fast kanske mer Shoes a holic? Eller shoes-shopaholic? Ja, ni fattar nog säkert.

Idag skulle åka in till stan och fixa "vinter-skor", skivpenna och tränings kläder vad det planerat. Ja alltså jag fick med mig det jag skulle hem, men också alltid en massan annan skit, typ :=) kolla själva.


Det blev två par skor, kunde inte helt enkelt välja mellan dem. 800kr för de bruna och 400kr för de svarta. De bruna är ju sååå fina, påminner lite om ridskor... det kanske är det värsta.. men jag bryr mig absolut inte, because I love them!



Ja, jobbar kvällen gick också bra, hyfsat med folk eftersom due date visades just idag.
I morgon jobbar jag foajé, men innan det ska jag kliva upp klockan 7 och tvätta. Har massor av tvätt (surt...), vid elva ska jag åka med Mulle till systemet och fixa fredagens dricka. Sedan köpa ett par snygga byxor, underbart! Nu ska jag kolla lite på desperate housewives och äta nötter. Godnatt.